Visa ett inlägg
Oläst 2005-03-01, 20:09 #9
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 318
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 318
Visst älskar man kunder som inte ställer massa jobbiga frågot utan bara handlar utan att tjöta... borde finnas fler sådana!

Jag tycker dock att support är viktigt för företagets ansikte utåt och skulle själv inte handla på en sida där det inte finns någon email, telefon, köpvillkor eller någon form av kontakt till dom jag köper från.

Som kund orkar jag inte "vara jobbig" (mot mig själv och mot dom jag handlar hos) genom att ställa massa frågor om de redan finns svar på sidan.
Därför är ju FAQ som nämnt ett väldigt bra exempel... en annan bra sak som jag har sett är att man skriver något i form som...

"Kolla om ditt svar redan finns PÅ DEN HÄR SIDAN innan du ringer eller e-postar oss"

...precis innan själva kontaktuppgifterna så att alla ser det! Det gör att rätt många % går in på den sidan innan de tar kontakt med er då (har själv gjort så).
dee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat