  | 
			
				
				 Supermoderator 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Reg.datum: Jan 2005 
					
					
					
						Inlägg: 2 448
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
	| 
			
			 Supermoderator 
			
			
			
				
			
			
				 
				Reg.datum: Jan 2005 
				
				
				
					Inlägg: 2 448
				 
				
				
				
				
				     
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 
			
			Jag kan inte tala för alla andra. 
 
Såhär var det för mig i alla fall. Sen är det ju upp till var och en att värdera den eventuella förlust eller vinst som en support innebär. 
 
En annan viktig faktor är att telefonsupport gör att du inte kan planera din arbetsdag lika bra som med email. Med email kör jag bestämda klockslag som jag läser och svarar på alla förfrågningar. Med telefon kan du bli störd hela tiden. Sen hur detta påverkar arbetet beror ju helt klart på vad man jobbar med.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 |