Flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2004
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Oct 2004
|
Citat:
Originally posted by omid@Feb 28 2005, 23:44
Hmm, jag undrar om inte många butiker skulle bli misstänksamma mot sådana här sorts kuponger.
Jag menar, vad hindrar mig från att skapa en egen kupong som säger "1 kilo köttfärs gratis"och springa runt till stadens alla butiker.
Enligt den där kupongen så ska ju butiken inte dra streckkoden utan dem ska ju bara ta emot den och ge mig Oboy-flaskan gratis.
I vanliga fall så är ju rabattkupongerna utskrivna på ett speciellt papper, men om alla framöver ska springa omkring i butiker med rabattkuponger som dem anställda säkert aldrig har sett och inte känner igen, hur ska dem då kontrollera att inget fusk förekommer?
Och för övrigt, är det bara jag som ser möjligheten att printa ut 1000 sådana där kuponger och sedan ställa mig vid frysdisken i min lokala butik och dela ut gratis Oboy till alla som är inne i butiken. Man lär ju kunna tjäna en hel del om det är en stor butik.
Ställa sig där med ett eget bord och dela ut deras Oboy-flaskor gratis vid utgången.
Låt säga att man får någon eller några kronor per kund, det lär ju bli en del pengar till sist.
|
orka?
|