Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-28, 15:40 #8
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
dee dee är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
I och för sig vet jag inte vad det är för hemsidor som söker till TD men jag misstänker att nivån ligger något högre.
Jag har annonserat på TD och kan säga att de också hade en hel del mindre sidor som ni brekriver ovan, skillnaden är väl att TD har så många fler affiliates + att fler stora sidor använder TD vilket kanske inte är så konstigt då de har funnits i flera år. Men jag vill inte påstå att den trafik jag fick från TD var så jätte bra häller. Jag gick back på nära 20 000 när jag annonserade där (på bara 3-4 månader) , så fast jag fick en hel del besökare så var det ändå besökare som bara ville "kolla" och surfa runt...

Som nystarad spelsida så var det ju ganska mycket pengar för mig att gå back då speciellt om man säljer spel som är en så konkurrenskraftig marknad.
Men ibland måste det svida till i fickan, de så man lär dig

Min erfarenhet är att mindre affiliates är mer aktiva och vill prova nya/fler metoder + att de är så många fler än de mer etablerade och större hemsidorna så det spelar ingen roll var man startar ett program, man kommer få många ansökningar från mindre sidor, så är de bara
dee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat