Citat:
Originally posted by Kristofer@Feb 24 2005, 03:26
Trådar som dessa tar bara tid, dyrbar eller inte, av massor av folk som är intresserade av att sälja jobb och tjänster som detta forum är till för utan att ge något som helst tillbaka.
Därför anser jag att admin mycket väl nu kan ta bort hela tråden samt i fortsättningen gärna ta bort trådar som denna lite tidigare.
|
Visst urartade tråden till en publik diskussion, något som kanske inte var så lämpligt.
Men å andra sidan tycker jag att tråden bör få vara kvar eftersom den "varnar" andra webmasters från att göra affärer med denna killen. Eller åtminstone ser till att de har pengarna på sitt konto innan de låter killen gå och in fippla med siten.
Nu ser det ut som att min site drivs av "sweden total marketing" och min ursprungliga layout är som bortflugen.
Massa tid helt i onödan på en kille som inte kan hålla en deal.
När jag sa att jag kanske kunde ordna ett "riktigt" webbhotellskonto åt honom trots allt så erbjöd han mig 200kr för båda domänerna, kod + databaser och ett års abbonemang på hotellets dyraste konto.
Jag tackade nej.
*edit*
Och anledningen till att jag inte visade hela konversationen är att mycket av det som skrevs på MSN var totalt irrelevant. Hur du kunde ändra delar av siten med hjälp av min css-fil, på vilken rad du kunde byta ut vad, varför PHP inte accepterar icke-escapade citat-tecken i strängar osv.