Visa ett inlägg
Oläst 2003-10-28, 16:49 #8
Emil_P Emil_P är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Oct 2003
Emil_P Emil_P är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Oct 2003
Hej!
Jag ska försöka besvara samtligast frågor i tur och ordning.

Citat:
Var ligger er vinst i det hela?
På grund av att vi precis har startat MissDomain.com (feb-03), så har webbplatsen fortfarande för få besökare för att vi ska kunna motivera domännamnsinnehavare att betala för att annonsera ut sina domännamn. hos oss. Därför är det just nu helt kostnadsfritt att lägga ut sina domännamn till försäljning.

Citat:
Jag har lagt in domäner där innan och ser att det finns bud på 2 st av dom, men har inte hört
något om det, tycker detta är väldigt skumt.
Tyvärr så får vi in en hel del bud från personer som exempelvis Kalle Anka och Skit Skitson. Vi har valt att inte besvära domännamnsinnehavarna med att berätta att vi fått in ett oseriösa bud på hans domännamn. Man kan alltid kontakta oss och få en lista på de bud som lagts på sitt domännamn.

Citat:
om jag lägger in en domän där - blir jag tvungen att sälja den till högstbjudande där eller?
Nej, du är inte tvungen till att sälja domännamnet för det bud som läggs på domänen. Du väljer själv till vem du vill sälja domänen till, och för hur mycket.

För övrigt kan jag bekräfta det som efa säger, jag som driver tjänsten är ingen miss, utan Miss Domain är ju namnet på webbplatsens "värdinna". Jag själv heter Emil Paulsson, och jobbar för övrigt som ansvarig utgivare för webbplatsen www.startaeget.se, se:
http://www.startaeget.se/author.item.asp?id=8

Tack för mig! Eller är det någon som har fler frågor?

// Emil Paulsson
Emil_P är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat