Visa ett inlägg
Oläst 2003-10-28, 15:07 #5
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Jag syftar väl egentligen mest på de två jag såg nu senast "designjobb sökes" och "vi söker domännamn"
Jepp jag reagerade oxå på "vi söker domännamn" inlägget, där tog jag bort länken till sidan det handlade om plus, bytte namn på user'n från xxxxxxxxx.com till xxxxxxxxxx

Citat:
ok att dom vill ha in jobb och så samt att möjligheten att sälja domännamn via "annons" är ju helt ok...
Nån form av annonssystem kommer att komma, men än så länge känns det inte som det skulle ge intäkter som är nåt att tala om, därmed har jag/vi inte lagt nån prio på det. Den dagen vi kan erbjuda bra annonser som är intressanta för besökaren så kommer vi ha annonser.

Citat:
men vill man göra reklam för sig kan man ju faktiskt kolla om man kan köpa annonsplats
På min sida emelin (erotisk) är folk väldigt pigga på att göra reklam i vår gästbok/shoutbox och det är jag strikt emot - vill man göra reklam på en sida ska man köpa reklamplats!
Hänvisar till ovanstående.

Citat:
Ni har ju inga annonsplatser på WN och jag har ju inte fått någon räkning från er så min uppfattning är att ni inte tjänar ett öre på det.
Indirekt har många tjänat på sidan, det kan jag säga med säkerhet. Däremot skapar den inga direkta annonsintäkter och det hade jag räknat med initialt, tanken var inte att tjäna pengar på annonsintäkter, utan utveckla befitliga siter så dom ger mer med den kunskap man skaffar sig här.

WN
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat