Citat:
Originally posted by viper@Mar 31 2003, 07:02 PM
Jo som sagt den är ganska inkomplett men som jag också sa så är den under utveckling. Något jag gärna skulle veta är vad man som kund vill se på sidan finns det något specielt som gör att sidan blir bättre?. Jag håller just nu på att lägga till information om varje display (storlek osv även bilder).
Forumet tycker jag är en ganska praktisk grej där man kan ge support och annat till kunderna på ett snabbt och enkelt sätt.
Skulle gärna vilja komma i kontakt med en webbdesigner som skulle kunna göra lite arbete idieelt (alltså gratis) som tack för hjälpen får du en länk under "kontakta oss" sidan om du vill. Det som ska göras är att anpassa sidan till så många webbläsare och skrämupplösningar som möjligt, då detta är inte min starka sida.
Ge gärna tips på förbättringar! :lol:
Angående att registrera sig som företag vilket är att föredra? Handelsbolag tycker jag själv verkar som det bästa alternativet då vi bara är 2 st som arbetar med detta.
|
Hej Viper!
Japp jag har startat ett företag med! Men då som Enskild firma, detta är att föredra då man inte har så stor omsättning, nackdelen är att du är personligen ansvarig för ekonomin. Dvs du kan gå i personlig konkurs vilket inte är så roligt inför framtiden.
Har du räknat med större omsättning kan du tänka dig Aktiebolag,Kommanditbolag mm..
Nackdelen med dessa är att du oftast behöver ett större startkapital (+50.000:-) för att kunna registrera AB.
Fördelarna är att du ej äro ansvarig för företagets ekonomi om det skulle gå i konkurs.
Nu är jag ingen expert på detta område utan skriver vad jag vet. Jag tycker du ska börja
som Enskild näringsidkare till en början. Skulle det nu börja gå bra kan du ju alltid ändra bolagsform.
Ps: Vart hittar jag samma forum som du har, samt hur mycket kostar detta?