Ämne: Förbannad
Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-14, 20:19 #29
Tobias Tobias är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Tobias Tobias är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Jag håller med dig. Jag har aldrig haft några problem med vakter. Har man en schysst attityd gentemot dem så är det inga problem. Jag har tom. blivit påhoppad av en full gäst som började slåss(han trodde jag var någon annan) och jag hamnade i slagsmål. När vakterna plockade bort oss så förklarade jag sakligt vad som hade hänt och jag fick stanna kvar medans gästen som hoppade på mig blev utslängd. Detta trots att vakterna inte såg hur slagsmålet började, vill påstå att det finns många väldigt bra krogvakter som har en väldigt bra intuition(stavning?).
Du var då lyckligt lottad. Haft många konversationer med dörrvakter som inte haft mycket vettigt att säga för sina tidigare handlingar.

Citat:
Jag brukar inte gå till ställen där det är 25... Men vissa ställen där jag inte har åldern inne så säger jag på ett snällt sätt att mina vänner har åldern inne och att om jag inte kommer in så blir vi tvungna att gå till ett annat ställe och strö våra pengar där istället. Jag säger ju bara sanningen för så är det ju... smile.gif Brukar alltid komma in.
I vilken idylisk stad lever du i?
Tobias är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat