Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Citat:
Ursprungligen postat av villjam
Finns det något liknande som är stort i USA?
|
I USA finns mängder och störst vad jag vet är väl Commission Junction ( www.cj.com). Dock är det nog ganska dyrt att köpa annonsplats för just denna nisch. Poker klingar bra betalt i mina öron och då gissar jag dyrt klingar i annonsköparens öron. Delvis för att man inte kan köpa reklam på många "vanliga" ställen som inte erbjuder plats åt spelrelaterade siter ...
Svårt att ge råd :/
Thomas
|
Den här produkten är billig. Ska kosta mellan 42 och 30 kronor via PayPal (ska prova olika priser och se vad som funkar bäst) .. Kommer att förbättra ditt pokerspelande betydligt. Man kommer antagligen spela ihop de pengarna ganska snabbt.. eller förlora dem långsamare, med hjälp av produkten =) .. P.g.a. priser kommer nog många av de som går in på sidan att köpa. Det betyder att de som har banners på sin sida och får pengar per köp kommer att tjäna bra med pengar..
Vill helst inte ha något trafik alls som inte genererar ett köp. Har adword och det ska jag köra ett tag för att kolla om det fungerar. Men det är som du skriver, _dyrt_ att betala för ord som t.ex. "poker" eller "texas hold'em" osv..