Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-14, 15:59 #7
jimmies avatar
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
jimmie jimmie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
jimmies avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av robertsson
Citat:
Ursprungligen postat av eg0master
10h är möjligt med minimal funktionalitet, men en duktig ASP människa borde kosta betydligt mer än 400 kr/h... Dessutom brukar extremt korta jobb kosta lite mer eftersom marginalerna annars blir för små.

men, men... jag ska inte lägga mig i, men för de pengarna tror jag du får räkna med grekiskan (eller en person som envisas med att ta ut underpriser, vilket för dig som kund på kort sikt självklart är bra...
Jag tror faktist 10 h är i överkant. Jag är inte särskilt säker på asp men är ganska säker på att om jag skulle ha tiden att stänga in mig kl 8 och jobba till kl 18 så skulle jag ha det klart. I dagsläget saknar jag den tiden och därför söker jag någon.

Sen är jag övertygad om att det finns folk där ute som har halva koden (t.ex. inloggning) klar sedan tidigare och behöver göra lite anpassningar i databas delen. Sen skrev jag faktist att det är svårt att säga ett pris och jag kan tänka mig betala mer.
Du har nog helt rätt. Är inga stora saker som ska göras. Skickade precis in ansökan till skatteverket, om de är snabba med att hantera den så kan jag fixa detta åt dig. Slängde iväg ett PM, har dig nog på ICQ också tror jag.
jimmie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat