Ämne: Double.se
Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-08, 13:29 #103
doubles avatar
double double är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2004
double double är inte uppkopplad
Medlem
doubles avatar

Reg.datum: Jun 2004
Jag anser inte att vi har blast nagon av vara annonsorer och kommer inte haller att ens komma pa den tanken! Jag har redan forklarat vad som hande med arbetsgivaravgiften nar vi inforde denna och tanker inte ga in pa detta igen.

Ni ar sa insatta i att det ska dras 50% fran affiliates att ni verkar ha svart for att smalta nya metoder. DoubleNet och TradeDoubler ar tva skillda foretag och vi jobbar inte pa samma satt. Jag anser inte att vi gor nogot fel. Ratta mig om jag har fel.

Bengt, om du ser nagot fel i vara utrakningar nu sa far du garna kontakta oss och beratta var felet ligger.

Jag forstar att de annonsorer som annonserar hos oss och hanger har pa WN garna vill paverka denna trad och fa oss att lagga avgiften pa affiliates istallet men tyvarr. Som jag sa, vi gor inte som "alla andra". De foretag som ar intresserade av att annonsera i varat natverk far garna hora av sig och se vara prislistor. Vi kommer som sagt aldrig att lura nagon av vara vardefulla annonsorer, da fel signaler verkar ha kommit ut i vissa av inlaggen i denna trad.
double är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat