Ämne: Hotmail
Visa ett inlägg
Oläst 2005-02-07, 02:57 #9
xix xeaons avatar
xix xeaon xix xeaon är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2003
xix xeaon xix xeaon är inte uppkopplad
Medlem
xix xeaons avatar

Reg.datum: Jul 2003
Som sagt, många använder hotmail. Typ alla ungdommar. Att banna hotmail-adresser är löjligt. Om ens användare vill använda hotmail så ska man väll låta dom göra det. Man bör dock informera om att viktig information kan hamna i skräpposten. Vissa websidor tillåter bara ISP-adresser. Typ @telia och liknande. Jag är för webmail! Dom som vill sitta med outlook och bara nå sin mail från ett ställe eller behöva konfigruera vart man än kommer kan få göra det. Och dom som vill nå sin mail överallt på ett lätt sätt kan köra med webmail.
Nu ska ni inte tro att jag på något sätt står på hotmails sida. Deras filter är rena katastrofen. Själv kör jag GMail och jag kan ju säga att jag aldrig har haft en så bra mail förut. Men det är kanske inte så konstigt när det är Google som G representerar. Jag rekomenderar er alla till att skaffa GMail, vilket ni endast kan om ni blir inbjudna till det. Jag bjuder gärna in så många jag kan för i min åsikt bör alla använda GMail! (Observera att jag inte på något sätt känar någonting på att bjuda in någon!)
Lite OT men jag tycker inte att man ska banna bara pga av domänen. Det finns många andra sätt att stoppa "dåliga användare".
xix xeaon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat