Visa ett inlägg
Oläst 2003-03-29, 05:28 #7
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
pontus pontus är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Originally posted by Admin+Mar 28 2003, 10:57 PM--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Admin @ Mar 28 2003, 10:57 PM)<!--QuoteBegin--pontus@Mar 28 2003, 10:32 PM
Efter att ha läst admins inlägg måste jag säga att jag är lite besviken.

Hade faktsikt hoppats på mer av network.nu :-(
Hejsan Pontus.

Ser gärna att du utvecklar din kritik lite, så det är lättare för mej att förstå varför jag får den, och dessutom ger det mej en chans tillmötes gå behovet.

Är det däremot så att du vill ha network.nu till ett "kolla min sida" forum så finns det massor med länkar jag kan skicka till dej.

Admin[/b][/quote]
Jag hade hoppats på att network.nu skulle starta ett starkt nätverk mellan svenska seriösa webmasters.

Att vi tillsammans kan starta en gemensam annonseringstjänst som vänder sig till företag utan att någon mellanhand som tar ut det mesta av vinsten. Dela in intresserade webmasters sidor i kategorier där företag enkelt kan välja vilka sidor de vill annonsera på skapligt billigt. Om network.nu bara ska förmedla kontakten eller även bygga något system för annonsering/betallning är en annan fråga.

Själv är jag sugen ett länkbyte system så man (via javascript eller något annat) inför en dropdown meny på sin hemsida. Sedan om man gör ett länkbyte med någon annan medlem här så uppdateras den automatiskt. Gjärna ska det bara behövas ett klick för att ansöka om länkbyte med en medlem. Användarvänlighet...

Sedan skulle ett artikelarkiv(med artiklar om; annonsering, marknadsföring och server-lösningar!) inte vara helt fel.

Och en svart lista(där man kan svartlista webbsidor, personer, webbhotell företag ect) skulle även vara bra.

Jag bollar bara med ideer, är ganska trött och efter några timmars sömn kanske hälften av dessa förslag värkar helt meningslösa!

Men, nu så värkar det mest bli ett..... forum. :huh:
pontus är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat