Först, tack till alla som givit feedback hittils. Mycket ang färger blekhet samt svårläst text skall vara ändrat. Helt rätt det var inte bra från början.
Citat:
Bara för att du har gjort wn.se och tv.nu, och nu gör denna som jag antagligen kommer ha nytta av, ska jag ge dig lite ordentlig kritik =)
|
Perfekt!
Citat:
Jag är intresserad av att byta text-länkar, kan ju bli lite jobbigt att först sälja och sen köpa.. istället för att bara byta direkt.
|
Affärside'n är att rikta sig till entreprenörer som inte har tid att surfa runt och byta med andra lirare. Vi tror har man investerar pengar i ett projekt innan lansering, så tror vi att det är många som är beredda betala för att även få till det som ofta skapar problem gällande inkommande länkar.
Citat:
När man bläddrar på de olika kategorierna så hittar jag inte URL:en till sidan man ska köpa från
|
Det stämmer, vi presenterar inte den förrän man ingått avtal att inte köpa länkar från siter som annonserar ut produkter på S8, du kan läsa om den men url'en får du reda på när du är mycket intresserad. Allt skulle falla annars då direktkontakt med säljaren är en who-is borta. Vi tar ju provision för att tillhandahålla vår tjänst.
Citat:
jag hittar heller inte hur många pages på den site:en som kommer länka till sin egen, om det är bara på förstasidan eller om det är på alla sidor.
|
Står det inget annat är det på sidan som beskrivs, alltså 1 st. En mer detaljerad beskrivning kommer även finnas ang plasering osv.
Citat:
Länkarna i menyn kan du ändra, att ha versaler i de är inget att rekomendera ifall sidan ligger på en linux server eller är case sensitiv, om jag rekomenderar sidan till någon och skriver URL:en från minnet skriver jag adressen www.s8.com/aboutus.php och inte AboutUS.php
|
Det har jag aldrig tänk på förut, och inte heller sett det som ett problem. Skall fundera över det.
Citat:
Kan man inte se alla länkar?, verkar som om man bara kan sortera på kategori, pris och pr.
|
Vi hoppas på att vi skall få in så mycket länkar att detta skulle bli ohanterligt. Men visst du har rätt.
Citat:
Sen finns det ju 10.000 saker du kan göra för att förbättra sökmotorsoptimeringen, men jag gissar på att du inte bryr dig om det för tillfället.
|
Japp det har inte varit i fokus, det kommer.
Citat:
När du fixat dessa sakerna, eller berättat varför du inte vill ändra de, får jag ta en titt på sidan igen, kommer säkert på fler förbättringar du kan göra.
|
Jepp vi har redan fixat mycket av det som vi fått negativ kritik på i denna tråd.
Citat:
OT: Hatar din popup på tv.nu *:angry:
|
Skaffa en popup-blocker, som det är nu gör jag inget för att poppa förbi dom på tv.nu.
Jag har utelämnat all html & grafik då jag själv inte fixar med just den biten i detta projektet, utan passar det bara vidare till min kompis.
Tack!
Thomas