Citat:
Jester: Vad jag vet måste man inneha ett "real-money"-konto för att få spela freerolls.
|
Det stämmer endast på Multipoker av de siter jag har listade och det står på sidan. Massor av klasskompisar har skapat "guest-accounts", helt utan att lägga in pengar, bara för att spela freerolls på exempelvis Expekt.
Citat:
Hoppas det går bra för dig, lite offtopic: Expekt betalar väll bara ut för den trafik du skickar till dom? Inte för vad dom spelare som kommer via dig spelar för, eller har jag missförståt dom??
|
Ärligt talat så har jag ingen aning. Två gånger har de mailat från kundtjänst och sagt att marknadsavdelningen ska ta kontakt med mej men ingenting har hänt och det har gått över en vecka nu.
Jag avvaktar för och ser vad som händer.
Många är emot tabellen med synliga kanter (prickar), många säger att det är för trångt.
Jag försöker att ta det här till mig och jag ska göra mitt bästa för att lägga in mer spacing av olika slag för att få lite luft mellan väggarna. Att ta bort de synliga kanterna helt på tabellen är dock inte aktuellt då jag anser att sidan inte skulle ha mycket till design alls då.
Då skulle jag leverera textinnehåll rakt upp och ned utan att formatera det desto mer känns det som och så vill jag inte att det ska vara. Kom gärna med förslag på alternativ från denna prickiga tabell som fortfarande inte går ut på att lägga en A4 på nätet med vit bakgrund
Tror att en sida som kanske inte är den snyggaste men ändå är designad på ett stilrent sätt ger ett bättre intryck än en vit sida med svart text på där man inte orkat / vågat gör något alls åt designen.