Citat:
Jättefin sida Kristoffer, ser väldigt bra ut.
Jag måste dock opponera mig mot freerolls. Det är bland det mest döfödda man kan ägna sig år inom nätpokern. Folk spelar som idioter och det finns ingen som helst skicklighet inblandad i spelet. Än värre när det gäller s.k. Turbo Freerolls.
|
Jester tanken i sig med freerolls är bara att väcka intresse hos nya potentiella spelare. Detta är en möjlighet för dem att pröva på spelet Texas Hold'em och min förhoppning är att de en vacker dag lägger in pengar på sitt pokerkonto och om de då har laddat ner mjukvara och registrerat sig efter att de tryckt sig vidare från mina länkar så får jag min del av kakan.
Jag har själv helt slutat spela freerolls för att det inte ger något och för att jag inte har tid men jag tror ändå på att det är ett bra sätt att locka nya nyfikna potentiella spelare
Citat:
I allmänhet tycker jag att den övre delen ser bra ut, men jag anser att de sträckade linjerna på hela sidan inte passar in. Det ser plottringt ut, framförallt den stora tabellen som ser hemskt ut med dessa linjer. Känns som allt smetas ut i ett.
|
Tycker ni andra också att det är plottrigt? Känns lite tråkigt om jag skulle ta bort de streckade tabellerna då detta är i princip det enda i designväg jag har.