Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-30, 18:23 #4
Bengts avatar
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator
Bengts avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by aikon@Jan 30 2005, 16:19
Textlänkar tycker jag är lite knepiga av ett annat skäl också. En textlänk är mer personlig och med den verkar det som att jag själv rekommenderar en viss produkt. I sanningens namn har jag reklam för många saker som jag aldrig skulle fundera på att köpa! :P
Du kanske borde söka bland annonsprogrammen mer just med tanke på att hitta sådant som du ställer upp på, sånt som du själv känner för, i stället för att söka en snygg banner. Det finns ju, som du själv har konstaterat, väldigt många annonsprogram att välja emellan. Jag tror inte att det är så bra i längden om du gör reklam för sånt som du egentligen tycker illa om. När du hittar sånt som du själv känner för kan du säkert också få till en trovärdig textannonsering som ger fler klick än en banner för ett vilket-som-helst-program.

Det där med grafikproblemet, det går ju också att köpa sin grafik. En del gör det billigt åt dig, kanske i utbyte mot bara en länk eller två ibland. Det ger ju din sajt så mycket mer då än vad en reklambanner kan göra.
Bengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat