Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-27, 13:30 #8
Bengts avatar
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Bengt Bengt är inte uppkopplad
Supermoderator
Bengts avatar

Reg.datum: Nov 2003
Ja, det var ju intressant, med kategoriindelning av oss forummedlemmar. Jag har försökt mig på kategoriindelning i andra sammanhang, det är svårt och man förvånas efter ett tag hur många "gränsöverskridare" det finns. Precis som Starweb säger så tror jag att vi vid olika tillfällen tillhör olika kategorier. Det beror på flera saker, vid ett tillfälle är man stressad och bara inne på forumet i förbifarten, en annan gång har man gått om tid. Dessutom har det ju betydelse, som Starweb påpekar, vilket humör man är på för tillfället.
Men det finns en annan aspekt att ta hänsyn till i detta också: Det är skillnad på forum och forum. Här på WN är det en mycket medveten hållning att vi håller mycket hårt på att reglerna måste följas. Det har sina orsaker och är nog en klok stategi i långa loppet. Dessutom krävs en viss lägsta nivå på diskussioner och frågor. Det innebär att "Revolutionären", som pitbull definierar, åker ut härifrån förr eller senare, och även att "Fågelungen" blir hårt modererad. Resultatet blir ett forum med större värde, där det går att få vettiga svar på seriösa frågor.
Bengt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat