Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-27, 12:44 #5
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Originally posted by Schneaker@Jan 27 2005, 12:41
Vilken prisklass du hade tänkt dig kan vara rätt intressant

Det där systemet med "paynova-plånboken" tror jag har floppat totalt, lunar körde nån kampanj med det.

Jag tror på telefonbetalning, har kikat på telefix's prislistor och de ger högre provision än vad de sms-alternativ jag hittat ger.
Är kanske inte så märkligt, då det är helt andra avgifter inblandade på SMS.

Vad gäller telefix så är det de sämsta utbetalningarna jag har sett hitentills på betalsamtal? De gör en "fuling" och specar inkl. moms till privatperson, trots att moms aldrig utbetalas till privatperson. Likaså till företag med inkl. moms, faktiska 52kr ex moms på ett 100kr-samtal betalas ut, t o m vi som inte jobbar med betalsamtal kan erbjuda bättre deal än så..

Paynova är precis som du skriver en flopp, se gärna mina tidigare synpunkter på Paynova (i tråden ang. Paynova-SMS) som nu har fallit in då de om jag inte minns rätt gick ut med emission i mitten av Januari... well well, håll er borta från aktien iallafall

Jag skulle hålla mig till betalsamtal & PSMS om jag hade riktat mig till den målgruppen. Självklart kan man även komplettera med internetbank, bankgiro osv, men vågar inte direkt påstå att det skulle inbringa några pengar..