Flitig postare
|
|
Reg.datum: Mar 2003
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Mar 2003
|
Tjenare,
Jag kan inte direkt rekommendera dig ett test men istället kan jag rekommendera ett webbshoping system, det heter CubCart.com och är ett OpenSource projekt startat av en kille i England, har haft mycket kontakt med han och är även moderator i deras forum och hjälpt till lite med tidigare versioner av det bland annat översättning till Svenska och en del annat.
Det är även pågång en ny version som också skall vara mer optimerad på alla sätt och vis, valid css, xhtml och lite mer justeringar för bättre sökmotor optimering.
Finns ju även osCommerce som också skall ha kommit ut i ny version för inte så länge sedan, det är ju ett väldigt stort projekt som har funnits länge nu.
Detta kanske ger dig ett litet hum om vad som finns på marknaden båda lösningar jag rekommenderade är OpenSource där man kan betalla för att bli av med Copyright text osv. Jag har personligen inte någon erfarenhet av olika lösningar som kostar pengar. Eller jag har grejet med det system som Gråzonen.com en gång i tiden använde, tror dock inte att Gråzonen finns kvar uppe längre.
Mvh,
Viper
|