Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-19, 19:11 #18
hubberts avatar
hubbert hubbert är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2004
hubbert hubbert är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
hubberts avatar

Reg.datum: Dec 2004
Citat:
En ny aktör på sökmotorsmarknaden skulle knappast hitta på ett eget "innovativt" sätt att lista sökresultat
Tja varför inte jag vet förvisso inte hur det skulle se ut men en innovatör...
Edit:
Jo ett sätt annat sätt att presentera resultaten kan jag komma på. I en trådstruktur efter kriterier av relavans Söker jag på skomakare får jag upp sidor till skomakare och sidor som har skomakare i texten. En sortering skulle kräva en något annan struktur.

Citat:
... Aggregatet av din totala internetupplevelse. Det gränssnitt som majoriteten webbplatser använder sig av. Likheterna.
Vet inte om jag håller med dig där att det är likheter som skapar framgång. Se Nokias framgång för ett par år sedan när de började med en design som avvek från hur en mobiltelefon såg ut.

Citat:
Du måste kunna erbjuda ditt innehåll på ett helt annat öppet sätt, fritt från egna påhitt och egenheter.
Jag hoppas verkligen inte att du får rätt men jag tror inte det. Kreativitet har genom historien visat sig vara
den bästa grunden till utveckling. Din vision verkar mer för mig som den kvävande påverkan som förekom/förekommer i totalitära stater där alla skall formas i en mall och agera på likartade sätt (inte riktat mot dig personligen )

Fast jag håller på kreativiten hos människorna annars hade vi ju suttit i en kall grotta med en fyrkantigt hjul
hubbert är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat