Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-18, 16:44 #34
Sneaky Sneaky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
Sneaky Sneaky är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
Citat:
Originally posted by zoran@Jan 15 2005, 23:14
Däremot tycker jag att en del bilder är rent osmakliga. Hur gammal är den här tjejen:

<hans adress>/special003009.JPG

Inte mer än 13-14. Det tycker jag är osmakligt.

/Z
Jag kan garantera att tjejen i fråga var minst 18... Eller garantera kan jag väl inte men enligt min bedömning när jag fotade henne så var hon det.

Iblad ser personer yngre eller äldre ut på bilder... Jag fotar inte tjejer under 17..

Hur vida min sida är laglig eller ej så kan jag bara säga att enligt polisen så är min sida OK.

Jag har förvrängt alla ansikten, tom tagit bort tydliga födelsemärken m.m. för att göra dem ogigenkänliga.

Hittills har inte en enda person sagt att de känner igen någon på bilderna eller att personen i fråga själv sagt att hon inte vill vara med på sidan.
Med hittills 400'000 unika besökare tycker man att det borde kommit in någon klagan om folk brydde sig så mycket.

Enligt mitt !sanna! tycke så tycker jag inte att det är så farligt att vara med på någon bild. Skulle själv inte ha något emot det.

Taskigare vore ju om jag fotade tjockisar och skrev taskiga saker om dem, men så är ju inte fallet...
Sneaky är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat