Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-17, 00:58 #19
Jon A Jon A är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Jon A Jon A är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Ett ständigt problem detta, även om någon oftast slänger iväg ett"håll käft" åt ungdomarna efter ett tag. Då brukar det bli bättre.

Under tiden jag bodde i Vegas hade vi en favorit-biograf i Los Angeles som vi ofta besökte när vi var i stan. Vilken service! En trevlig tjej visade oss till våra platser, frågade om vi hade allt vi behövde inför visningen och uppmanade oss att ta kontakt med någon i personalen vid minsta missnöje eller önskan. Stora säten med hållare för allt möjligt, mycket benutrymme och fräsch luft.

Personen som presenterade filmen gjorde, på ett tillmötesgående sätt, klart att högljudda människor som pratar i telefon eller med varandra skulle visas ut ur lokalen pronto. Det fanns vid ett tillfälle 5 "vakter" i lokalen vad jag såg.

Snacka om att det var skön stämning under visningen. Efteråt frågade de om allt var bra och om de kunde förbättra något till nästa gång. Du fick också tillbaka pengarna vid en speciell kassa om du var missnöjd. Ingen kö dit direkt.

Visserligen kostade biljetten en slant, för att inte nämna popcorn och drickat (80 kr resp 40), men den smällen tar jag gärna med tanke på upplevelsen. Sen behöver man inte köpa allt heller förstås.

Visst låter det som SF? Eller kanske mer åt Sandrews-hållet?
Jon A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat