Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Apr 2004
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Apr 2004
|
Skulle SEO-företagen göra detta gratis eller hade du tänkt att betala dem? Om de gör det gratis vad säger då att du inte bara tar alla tips som du fått och lägger in det på alla andra sidor som är dina? Jag skulle tro att du har väldigt svårt att få några SEO-företag att ställa upp och lägga tid på att sökoptimera en sida gratis.
Sen finns det väl en del småtävlingar om sådant här redan. Har för mig någon där man skulle göra en sida som hamnar högst upp på Google när man söker på ett specifikt ord. Nu har jag självklart glömt av ordet.
Sen har jag förresten ett tips när det gäller din sida (swegamers). Jag tror du ska lägga betydligt mer krut på att fixa till sidan först innan du försöker får dit besökare. Även om du ligger överst på alla sökmotorer så tror jag att din sida har problem att hålla kvar folk. Varför ska man besöka din sida istället för alla andra dator- och tvspelssidor? Har man en gång gått in på en sida som man inte gillar så krävs det rätt mycket att man ska gå dit igen. Men det är som sagt bara min tanke.
Jag skulle också tabort all reklam på sidan till att börja med eftersom även den bara är ivägen och jag har svårt att tro att den drar in speciellt mycket pengar. Sen när man fått in besökarna på sidan kan man lägga in reklamen igen.
|