addfreestats.com Okänd för mig. Vad använder ni andra för räknare? (Ni som använder gratis räknare) Självklart är man lite kär i Nedstat. fast addfreestats.com verkar intressant och lite mer precisare. Vad rekomenderar ni?
Double.se det är som tradedoubler. (vad jag sett allafall) Inte sett att dom köper pop up exit besökare. Jag tror jag struntar i såna program och bara satsar på adsense. (en 120x600 på högersida av sajten sen inge mer reklam)
En ide för att få återkommande besökare var att fixa bannerbyten, så att all reklam för sajten inte försvinner helt efter jag använd e-mail adresserna. Hade en hemsida förut, den uppdaterade jag varje dag. hade en stadig statistik på 1000 varje dag i slutet. Den nya tänker jag också uppdatera varje dag. Filmer, bilder, spel sånt är roligt. sånt som jag själv skulle vilja få del av varje dag. Försöker göra sidan så att den blir en sån sida, som jag själv skulle vara intresserad av och återvända till själv. + ska försöka skaffa lite eget innehåll också. har lite pixel bilder och förut jobbade jag på ett eget spel, kanske borde ta upp det projektet igen.
Ingen gillar ju pessimister.

hehe jovisst, kanske var lite väl optimistisk gällande 30 tusen på en månad, men man måste ju få drömma. Ska nog strunta i pop-up. besökarna tycker nog det är för jobbigt.
Självklart är det för att man tycker en sida är intressant som man återvänder dit. Försöker skapa min sida så.
Angående för mycket reklam. en stor adsense reklam till höger det borde väl vara okey? om det passar med designen som jag tycker den verkar på min sida. Då tjänar jag per klick ifall nån klickar, mycket bättre än att kunden måste köpa nåt för at tjag ska tjäna något.
som jag sa ovan. pop-up struntar i den ideen, finns inget vettigt program för det ändå. + så blir det trevligare miljö.
Artiklar har jag inte svårt med att skriva, men om vad vet jag inte. *skryter* Ligger på MVG i svenskan för alla mina välgjorda uppsatser. (okey, kanske skrivit lite rörigt här nu)
Men jag vet inte, man får inte göra reklam för sin sida... men... min sida är inte riktigt upplagd ännu... så då borde det väl inte räknas som reklam om jag visar en länk till beta sidan? Notera att jag inte uppdaterat alla förändringar på internet. så en del saker kanske är konstigt på sidan. Men ni kanske kan komma med ideer synpunkter kommentarer på beta sidan? (Notera små bilderna längst upp, dom ändras varje gång)
http://hem.bredband.net/gamaco/index2.htm
Säg till om jag gör fel nu iom att skriva adressen, så editar jag inlägget.
Dr @lban's karaoke? Någon hört talas om den? Den kanske länkar till min gamla hemsida "Nicke85"? Fick väldigt många besökare via den.
Okey, kanske skrivit lite rörigt allt det här. har försökt svara på alla inlägg. men hoppas det är läsbart allafall.