Visa ett inlägg
Oläst 2005-01-12, 14:40 #9
PeterS PeterS är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2005
PeterS PeterS är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2005
Om jag förstår magentos förslag rätt så faller nog det på att jag inte kan ha alla länkar som formulär med post som method men tack ändå för idén

Björns lösningsmetod löser faktiskt mycket av mina problem här. Med hans metod kunde jag ta bort scrollarna från utskrifterna (med overflow:hidden och ändå ha kvar dem på skärmen. Tackar tackar. Några av sidorna är dock så långa att de inte får plats på ett vanligt A4 ark då de skrivs ut. Eftersom de fortfarande ligger i en frame fast utan scrollbars i utskriften så kommer bara första bladet skrivas ut. Någon som har någon idé på hur jag kan lösa detta sista lilla problem?

Flera har också påpekat att det är dumt att över huvud taget dölja addressen och det kan jag kanske hålla med om. Då jag gör sidan för en kund så påpekar jag dock för och nackdelar med vissa metoder och vad som är möjligt att göra och eventuella rekomendationer. Sen är det upp till kunden om han/hon vill följa mina rekomendationer eller inte. Det är ju trots allt kundens sida och därmed kunden som måste få ha sista ordet.
PeterS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat