|
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Dec 2004
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Dec 2004
|
Halloj. Lyckades att köpa ett JÄKLIGT bra domännamn innan nyår som har ca 250 typeins bara under dagen (har haft servern avstängd under nätterna) - har ingen aning, men jag tror att det är bra (?). Skall sätta upp en erotisk linkdumpsajt för domänet och undrar lite hur det funkar med att få in pengar från annonsörer samt vad och "vilka" man får akta sig för.
Kodningen blir nog klar denna månad och tanken är att köra utan banners i alla fall de första månaderna tills man får bra med besökare för att sedan börja leta annonsörer. Det är även det jag undrar lite över då jag skulle föredra att hemsidan förblir utan banners till porrbutiker etc, istället skulle jag vilja dra in pengar på att folk registrerar sig på affiliates som vi länkar till och som då lockar med att visa upp gratis bilder/filmer och när man är nöjd med kvaliten så registrerar man sig.
På så sätt förblir hemsidan "ren" ...eller är det dumt att utesluta banners? Målet är inte att försöka leva på hemsidan, utan det är bara ett intressant projekt just nu. men bara därför att det är ett intressant vill jag ju självklart inte gå minus månad efter månad -- kan tänka mig att bandbredden kommer att kosta en bra summa.
Tacksam för svar.
|