Citat:
Säljaren som du talade med arbetar sin första arbetsdag idag. Trots genomgången utbildning där vi starkt påpekar att vi inte kan utge några garantier för våra standardpaket (vissa undantag finnes, men då handlar det om ett fåtal träffar i sökmotorernas träfflista) har du fått garanti på fritt valda sökord. Det kan vi naturligtvis inte leva upp till - jag skulle t.o.m kalla det oseriöst att tala om garantier på allt över 1000 träffar, undantaget större satsningar. Jag ska genast se till att du får en ny kontakt med korrekt information.
|
Jag är mycket medveten om detta eftersom det tog 30 minuter efter det att jag tagit upp tråden igen och den aktuella säljaren ringde och förklarade sig, lite tråkigt för honom att han "stötte" på mig som första kund
Vad jag förstod på honom så har han inte varit tillräckligt uppmärksam på vad som gällde, men jag har varken lagt till eller dragit ifrån vad jag "blev lovad" på telefon.
Säljaren i sig var mycket trevlig om än lite dåligt påläst vad det handlar om.
Kan tillägga att en av Altus ansvariga ringde mig lite senare för att reda ut vad säljaren sagt och hur han uttryckt sig och vad vi kom fram till var att Altus skall vara mycket tydliga i sina utbildningar av nya säljare och informera extra tydligt om vad det är som gäller med garantier o.s.v.
Citat:
Jag antar att moderatorn plockar bort saker som inte har koppling till verkligheten, det borde vara i allas intresse.
|
Jag har rensat bort lite av vad jag tycker inte tillför denna tråden något, är det någon som har nån annan uppfattning så PM'a mig, jag är den skyldige
// Mats