Nykomling
|
|
Reg.datum: Dec 2003
|
|
Nykomling
Reg.datum: Dec 2003
|
Mats,
Säljaren som du talade med arbetar sin första arbetsdag idag. Trots genomgången utbildning där vi starkt påpekar att vi inte kan utge några garantier för våra standardpaket (vissa undantag finnes, men då handlar det om ett fåtal träffar i sökmotorernas träfflista) har du fått garanti på fritt valda sökord. Det kan vi naturligtvis inte leva upp till - jag skulle t.o.m kalla det oseriöst att tala om garantier på allt över 1000 träffar, undantaget större satsningar. Jag ska genast se till att du får en ny kontakt med korrekt information.
Fulton,
Naturligtvis så är det så att man får vad man betalar för. Mer pengar -> mer tid för optimering/andra åtgärder -> bättre resultat. Håller helt och hållet med! Dock så finns det många kunder som med relativt enkla metoder kan öka relevant trafik på sina webbplatser. Vi har några kunder som betalat små summor pengar och därefter fått affärerna att snurra ordentligt.
När jag nämner smutskastning så tänker jag närmast på alla de inlägg med kommentarer vilka innehåller direkt osanning. Det känns som att man i många fall hellre fäller än friar när man inte känner till någon bakgrundsfakta på forum av dessa typer - jag tycker att detta gäller generellt oavsett bransch/ämne. Naturligtvis är det bra att lyfta fram tveksamheter och mindre seriösa metoder för att selektera ut de seriösa aktörerna på marknaden, till vilken Altus absolut räknar sig. Men saker och ting många också hamna i sin rätta proportion. Vi har missat ett antal kunder på grund av denna tråd, där merparten är direkt osanning.
Vänliga Hälsningar,
John
|