Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-26, 12:45 #9
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Charlie Charlie är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Originally posted by patrikweb@Dec 25 2004, 23:57
Eller kunde du ändra kontakt infon för domänen? Isåfall är det bara byta till din mail adress och begära nytt lösenord på nunames och göra det den vägen.

Om jag skulle vara du skulle jag leta nytt ombud att överföra domänen till, även om det skulle kosta en del så finns det många där DNS ingår i priset.

Har dock inte läst deras avtal, kan säkert stå något dumt idet.
Jo, jag har försökt logga in hos nunames med den mailadressen, som av oss, står angiven hos domainnamn.com, det gick dock inte att logga in. Så jag valde att begära lösenordet, men då hävdade nunames att det inte finns en sådan mailadress registrerad hos dem.

Detta har visserligen gått på drygt 1000 kronor (inkl. moms, för två år), så det känns lite surt. Småsummor, vad gällande affärsverksamhet, för vissa här, men mja, eftersom att det är en julklapp :-).

Jag har inte heller läst deras avtal, detta eftersom att jag inte själv har betalt för domänen. Jag skall dock leta reda på det nu.

Tack för er respons
Det är bra att ha någon plats att vända sig till vad beträffande sådant här.

edit:
Jag skall dock försöka ordna med en dns-server och en webserver för att se om de ordnar med bytet eller inte. Egentligen hade jag tänkt få tag i domänen i förväg för att verkligen vara säker på att jag har den, men nu, med allt strul, blir det väl att sätta upp en testserver, för att vara säker på att det verkligen kommer att fungera.
Charlie är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat