Citat:
Originally posted by mypay@Dec 6 2004, 00:05
... kan inte gå in på vilka naturligtvis ...
|
Jag tror det är där skon klämmer, ta och hör med dina nuvarande kunder som inte ni på mypay kan få skriva ut att ni har ett sammarbete på er sida.
Företaget som nämns som i tråden har tagit vara på det och får oss kunder att förstå att här behöver man inte byta leverantör även som det skulle bli volymer.
Jag vill inte på nåt sätt lägga påstå att jag vet nåt om detta, MEN ett tips kanske kunde vara att på förstasidan ha "Mindre volymer" & "Större volymer" som 2 valbara alternativ. Då kan du/ni nog formulera er annorlunda till det två olika typer av kunder som ni vill nå. Exempelvis "
Trött på att behöva slita för småslantar?" passar inte in på min bild av leveranör för mina siter, här snackar vi inte småslantar och jag tycker inte ens du skall nämna just detta ord. Möjligen skulle "
Trött på driftproblem! Vi erbjuder ett betalsystem som fungerar 24/7 helt automatiskt passa bättre på "Större volymer" sidan. Sånt gillar ju vi webbentreprenörer, mycke pengar för lite jobb! Samma gäller "
Vårt system är så slimmat och effektivt att inga pengar går till spillo, dvs mer pengar till dig!" Är ju sånt som får mitt hjärta att klappa fortare, här är en kille som tänker precis som jag själv gör!
Möjligen är detta min ytterst personliga åsikt men hur som helst, vi jobbar med datorer på internet och då är det ju inte för intet att vi vill att datornerna skall göra jobbet så vi kan vara på golfbanan. Jag gillar leverantörer med samma attityd för då vet jag att vi tjänar mer pengar ihop.
Thomas