Ämne: Polisen
Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-22, 23:50 #8
Emiljons avatar
Emiljon Emiljon är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Emiljon Emiljon är inte uppkopplad
Medlem
Emiljons avatar

Reg.datum: Jul 2004
menade böteslappen och inte P-boten

Bör tilläggas att jag inte körde med dem på medvetet.

Thomas, vet ej, men var faktiskt precis ute och kollade vilket jag upplevde att jag blev mest bländad av...Halvljuset eller dimljuset...och jag märkte ingen större skillnad...och vad mitt öga kunde mäta så var dimljusens vinkel lägre än halvljusen...Och min personliga åsikt att när jag möter ngn med dem på så blir jag ej bländad. Men detta kanske är från bil till bil, kör jag en saab 9000, antar att för de som monterat själva kan det vara lite hur som...

Programmer, kan faktiskt lite hålla md dig, får kalla kårar när jag ser en polisbil, släpper alltid på gasen, även om jag håller regelrätt hastighet...vet ej, läste ni om killen utanför halmstad som körde 114 på motorvägen och blev stoppad för fortkörning...Skrämmande.

Micke04, har oxå bott i USA, och efter vad jag såg där hade jag oxå ringt polisen om ngn mitt i natten körde som din bekant. Sen polisens agerande är lite underligt ja, men de följde säkerligen reglementet. Bodde även jag i TX, och det händer en del mysko saker som får en att reagerar lite kraftigare än i sverige.

Mvh Emiljon
Emiljon är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat