Citat:
Originally posted by fetrock@Nov 4 2004, 19:36
Lite mer om Surftown...
Har haft Surftownkonto sedan januari -04 & visst måste man få säga även negativa saker om detta företag...
Bl.a att de lite allt för ofta "stänger ner" ens sida eller att deras Sitestudio inte funkar på flera timmar!
Har man betalat för en tjänst borde man rent etiskt kunna begära att de sköter den.
Kanske har de fler kunder än vad de klarar av?
Supporten är dock en av de bästa supporter jag varit i kontakt med.
snabbt går det & bra tydliga svar ger de.
Men, supporten i all ära, de borde lägga krutet på att vi användare slipper "shut downs" allt för ofta.
Tänker löpa min period ut men sedan skall det bytas till något som är mer reliabelt.
Några förslag på BRA webhotell?
Fetrock/Ramstedt
|
Kom bara ihåg att det inte är lika enkelt att säga upp som det är att teckna... Det måste göras i god tid innan (har för mig att det är tre månader) och skriftligt (inte email då utan papper, penna och frimärke). Åkte själv på ett års extra kostnad pga detta, är inte av med dem än på ett tag...