Citat:
Originally posted by Davve@Dec 13 2004, 09:45
Ni som påstår att det är självklart med provvecka, tar jag gärna en sån hos er, sen ska jag se om det gav det jag väntade mig.. Bara att bäretta vad för material ni behöver..
|
Du är välkommen, bara du har pengar att betala
den motprestation om ett rimligt resultat erhålles du kan vara live i januari.
Denna möjlighet ger man seriösa annonsörer som verkar ha en bra produkt passande trafiken som finns, inget är bättre än att hitta en annonsör som är nöjd månad efter månad, så ibland får man bjuda till. Det jag har kört på tidigare på en av mina siter där trafikvolymen är förhållandevis hög, är att så länge ingen annan annonsör med samma produkt finns med kan jag sätta ett pris där jag tror båda parterna tjänar pengar.
Jag kom precis på, jag borde skicka julkort till alienbase, vistaprint, pricerunner, mötesplatsen, mp3spelare med fler ... alla seriösa trogna annonsörer, vissa är inne på andra året med statiska annonser nu, och mp3spelare har varit med varje jul sedan starten. Ovanstående ligger med rabatterade priser där vi kört med öppna kort och förhandlat fram ett pris vi båda tjänar deg på. Detta går om produkterna är unika och priserna rimliga. Tyvärr är det svårare att förhandla om produkten inte är unik.
Thomas