Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-13, 07:14 #19
Alexs avatar
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Sep 2004
Alex Alex är inte uppkopplad
Administratör
Alexs avatar

Reg.datum: Sep 2004
Citat:
Ursprungligen postat av pitbull
Citat:
Originally posted by -marcuss@Dec 13 2004, 03:22
Citat:
Originally posted by -pitbull@Dec 13 2004, 02:15
Citat:
Ursprungligen postat av Zn4rK
Men alltså, får man behålla pengarna, eller blir man betalningsskylldig eller hur funkar det ?
Enligt Rick... (pratade med honom i telefon) Går det till som på vilken pantbank som helst. D.v.s betalar du inte ditt lån efter den tid som anges i lånekontraktet så tillfaller domännamnet digipawn. Givetvis är han försiktig och lånar därför bara ut pengar på namn som enligt honom är "solid winners" med allt vad det innebär med trafik, rätt namn mm. Varför inte skriva ett mail till honom med dina frågor? Adressen finns på sidan.

Mvh /Stefan

hur gick det med seosweden.com för dig då?

Hehe... Jag gick ut med US $ 5000 och han bjöd 50 cent om jag stod för överlåtelsekostnaden. Det gick inget vidare m.a.o.

Han visade dock ett stort intresse för nio.se Varför fick jag ingen klarhet i trots att jag gjorde tappra försök att "pumpa" honom, men han är inget dumhuvud precis, så tji fick jag.

Jag visade inget intresse av att "panta" nio.se Det måste finnas en anledning till hans intresse, och det vill jag gärna ta reda på först... Så tillvidare ligger nio.se i vänta-med-att-sälja-lådan.

Anyway... Precis som Thomas skriver. Glöm inte att det är en pantbank. Pantbanker tar inga onödiga risker.

Mvh /Stefan
Kan det vara för att det är ett 3 siffrigt domännamn?