Citat:
Du får klart göra som du vill. Själv skulle jag gärna vilja hitta problemet. Dels för att lära mig något utav det och dels att utesluta att problemet kvarstår även efter en ominstallation. Efter många år i unixmiljö har jag blivit lite "allergisk" mot ominstallationer som "lösning". Man vet aldrig när man gör massa jobb i onödan.
Även om du har en ominstallation på g. skulle det inte vara helt dumt att ha en trafiklogg där du har felet dokumenterat så att du kan studera det.
|
Jo, du har rätt. Det är bara det att allt funkade perfekt fram till augusti då något hände. Vi vet inte vad, men det interna nätverket la av och det visade sig att några viktiga filer hade blivit skadade. Företaget installerade dessa på nytt och allt verkade bra, men sen dess har jag alltså haft dessa slumpartade problem, som jag är rätt säker på att de hör ihop med det som hände i augusti. Börjar jag från scratch på en ny server (som jag alltså ändå kommer att måsta göra nästa år eftersom sidan håller på att växa ur den nuvarande) borde alltså inte detta fel följa med, men säker kan man ju aldrig vara...
Jag har samlat ihop alla 416-svaren från den senaste loggen och zippat. Om du fortfarande har lust att hjälpa till får du gärna ta en titt, fast lägg inte ner en massa jobb och gör det bara om du verkligen känner för det. Jag skickar zippen nu (den är bara 12kB).
~ Helena