Citat:
Ursprungligen postat av Storen
Citat:
Ursprungligen postat av Tomas L
Ta även med i beräkningen att ex vår webshop medföljer.
och den är otroligt avancerad och mycket komplett.
|
Stod det inte att den inte ingår i köpet då den inte ägs av er? :huh: *osäker*
Citat:
Nu vill jag inte föra en sådan här konversation på forumet öppet utan är man seriöst intresserad av köp så kan man maila eller skicka PM så tar vi gärna detaljerna med dig.
|
Vad har du att förlora?
Citat:
Koden är mycket välgjord och väl optimerad.
Är man införstådd med vad riktigt bra kodare tar i timmen så inser du att finns behovet är detta ett kap..
|
Om behovet finns ja, men det finns också alternativ som kanske är att föredra...
Skall inte vara så negativt inställd, men ibland måste man vara kristisk.. 
|
Jo det är en miss från vår sida.
Vi ska korrigera detta.
Webshopen ska vara inklusive (Beklagar verkligen denna miss)
Att diskutera detta på forumet går bra men jag sa som jag gjorde med hänsyn till forumansvariga.
Men självklart så kan diskus tas här öppet men är man seriöst intresserad av detta så tar jag för givet att man vänder sig direkt till ansvariga.
Ja visst finns det alternativ men då anser jag att dem ska ställas till vad vi erbjuder och vi är inte besvärliga att ha att göra med utan vi ser till att denne person som är intresserad och om en affär genomförs så ska köparen känna att *Det verkligen var värt det* *jag fick allt jag behövde* etc.
Du har all rätt att vara kritisk och man ska vara det.
Men som jag sa, Om det finns intresse så tar vi fram ett / flera förslag så vi kan komma överens och alla inblandade bli nöjda.