Citat:
Ursprungligen postat av Predrag
Citat:
Originally posted by -Maccke@Dec 9 2004, 13:30
Citat:
Originally posted by -Predrag@Dec 9 2004, 12:49
Citat:
Originally posted by -Jester@Dec 9 2004, 03:21
Citat:
Ursprungligen postat av Predrag
Vilka billiga skämt.
Gudrun Schymans är en av Sveriges skickligaste politiker, hon fick ett obetydligt 4% parti att bli Sveriges tredje största bland annat.. Se hur det går för dom utan Gudrun.
|
Gudrun Schyman är en bra politiker på ungefär samma vis som Linda Skugge är en briljant krönikör. Det är inte svårt att reta upp folk om man vet på vilka tår man ska trampa och samtidigt har ett sinne för att göra sig hörd och sedd. Att det inte handlar om övertygelse har väl röd-vin-istället-för-vatten-och-skatte-fifflar-Gudrun bevisat om någon.
|
Nja, hon äter ju borgerliga debbatörer till frukost, så hon är väldigt skicklig. Eller föresten, det kanske man inte behöver vara så skicklig för när jag tänker efter....
Ang. hennes skattefiffel. Du Jester är troligtvis lika insatt i vad som hände där som du är om hennes förslag till mansskatt. Det är ett fascinerande fenomen med människor, att vi tillex vet att Aftonbladet och liknande media består till 99% ren skit, ändå tror vi på det när det stämmer överens med nåt vi vill tro på.
//Predrag
|
Det mest bizarra är väl ändå när hon var aspackade på bion och kastade sina xxxxxx......
|
Nä det känner jag inte till, aldrig hört innan. Men nej, den bästa är väl att hon spelat in porrfilm med sin förra man eller hur det var, det stod ju på löpsedlarna o grejer! Eller stämde inte hon dom i efterhand o vann, pga av att allting var ett påhitt från våra kära kvällstidningar?
(jag ber om ursäkt att det blir så offtopic, nån moderator får gärna radera eller censurera tråden, men jag kommer inte bli tyst förens dom andra blir det, den kloke ger sig stämmer inte på mig, för jag är inte klok)
//Predrag
|
kan ju bara säga att den skulle INTE jag vilja se hahhaha