Jag, personligen tycker man tappar meningen med en guide om vissa syns mer än andra, vad är då guiden till för ?
Låt hellre då alla hotell betala en femtiolapp i halvåret var och synas lika mycket.
Absolut inte fel att tjäna pengar, men man behöver inte göra det på allt, inte mjölka kronor på varenda del man har.
Det jag menade var att det redan finns många webbhotellguider som har det du har, självklart når din sajt lite andra former av besökare genom dina övriga tjänster.
Relevansen på innehållet sjunker när inriktningen är att tjäna pengar på sajterna har övertaget, mer och mer skapar sajter enbart för att tjäna pengar på dom istället för att erbjuda intressant innehåll till läsare, företaget i fråga höjs till skyn för att dom gett dig en peng i fickan, inte för att dom kanske har nåt som andra har.
Denna var inte riktad mot dig utan mer alldagligt
Jobbar gratis gör jag redan, med mina egna projekt som inte kostar en spänn, eller jag tjänar en spänn på, men det är en annan historia...
Jag vet att jag är rätt ensam om att tycka såhär, men ett forum är ett forum så jag ventilerade åsikten