Ämne: WebMazter
Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-07, 23:13 #14
Saints avatar
Saint Saint är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2004
Saint Saint är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Saints avatar

Reg.datum: Dec 2004
Ja, jag är helt ny här på forumet. Läste förut om att just personen i fråga har några konstigheter för mig och jag kan förstå att man blir trött på vissa personen som argumenterar i alla debatter. Läste Webmazters tråd "Sen var det ju, det där med, egenreklam...." som numera är låst och jag förstår inte hur man kan kväva en åsiktsargumentation. Tyckte inte heller att hans åsikter var så vulgära att man skulle ta illa upp, hans åsikter skiljer sig inte långt ifrån mina. Den som borde redigeras i tråden där är Thomas som var väldigt oförskämd tyckte jag

Vill påpeka att jag har inte läst några andra trådar elr inlägg med Webmazters inlägg och där kanske hans åsikter var mer olämpliga.

När det gäller just hur du skulle aggerat med WebMazter i detta fall så var det inte tänkt från min sida att du skulle skvallra utan lösa konflikten. Dvs först ta upp det med Webmazter och om det inte fungerade så vänder du dig till admin. Det är oftast en smidigare väg att gå. Vill du däremot diskutera medlemmarnas aggerande etc så är den offentliga vägen att föredra men då bör man utelämna specifika namn och exempel då det klassas som personagrepp. Enkel: skiljs sakfråga från personen.
Saint är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat