Ämne: WebMazter
Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-07, 18:53 #13
Kristofers avatar
Kristofer Kristofer är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2004
Kristofer Kristofer är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Kristofers avatar

Reg.datum: Mar 2004
Citat:
Konflikten
Kan inte låta bli att lämna en kråka och medge med andra skribenter att såna påhopp och personagrepp om enskillda medlemmar (riktade till 2 olika pertner) är totalt meningslösa och skapar bara osäkerhet hos nya (och gamla) medlemmar. Oftast löser man en tvist genom personlig kontakt med personen i fråga: ett PM funkar på alla forum där man kan be om en förklaring om man nu är missnöjd äver ett aggerande. Testa det Kristofer nästa gång så kommer du märka att liver blir lite mer avslappnat.

Nu är Krstoffer lite ung och vi har alla varit med om hur det är när hormonerna jävlas med ens personlighet innan dom sätts på plats. Gå efter den gyllene regeln: Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Sätt dig tex in i den endres skor och gå igenom alla missar i situationer som kan har uppkommit för skapa en sådan konflikt som du upplevde.
Du kanske är ny, jag har inte sett dig förut. Hur som helst, personen i fråga har skrivit massor av skräpinlägg och haft tråkiga dispyter om något med moderatorer här så jag skrev det öppet mest för att de skulle se detta och för att de i sin tur skulle kunna göra något åt personen i fråga.

Själv kan jag inget göra åt saken mer än att "skvallra" om du vill kalla det så. Kändes lättare att skriva ett öppet inlägg där han kunde försvara sig själv för att utge sig för att vara någon han inte är.
Kristofer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat