Ämne: Triggers
Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-04, 01:06 #17
Kristofers avatar
Kristofer Kristofer är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Mar 2004
Kristofer Kristofer är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Kristofers avatar

Reg.datum: Mar 2004
Oh man!

Får känslan att egomaster har läst på massor om dessa triggers, kanske till och med råkat använda dem till att ta bort något och då råkat ta bort massa andra saker som det inte var tänkt från början. En händelse som skulle kunna resultera i att han läser tokmycket mer om triggers för att sedan få sig en uppfattning om vad man bör använda dem till och vad man absolut inte bör använda dem till.

Till råga på allt verkar det finnas intresse att "läxa upp" alla som inte använder dem till samma sak som han själv, får det intrycket. Inläggen är lite överlägset skrivna och han ser ner på alla som använder dem på detta farliga, förbjudna sätt...

Han orkade dock inte säga vad trigger var för något, tack Thomas för att du orkade kolla upp det. Det i sig gjorde att jag läste runt 15 inlägg till om dessa triggers utan att bli desto klokare eller gladare.

egomaster däremot verkar ha fått skriva av sig och visa sina triggerkunskaper genom att själva starta tråden med ett provocerande argument som någon nappade på. Det här blev ännu ett värdelöst inlägg men efter att ha läst om dessa f-b triggers i 10 minuter så behövde jag skriva av mig då jag blev väldigt less mot slutet, då tråden i sig inte gav desto mer utan mest kändes som nån bisarr form av skryt.
Kristofer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat