Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2003
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
Det här börjar bli utdraget, men vi kör på =)
Vi skyller inte allt på DCS, verkligen inte. I mailet står det tydligt att vi köpt in nya servrar eftersom det var ganska knökat när vi tog över företaget. Men problemet nu i det sista var allt strul på DCS och problemet har varat mer än två timmar. Vi försöker inte lägga problemet på någon annan, men just den här diskussionen handlade om varför vi flyttade utan att först meddela kunderna. Som jag flera gånger tidigare, både här och i mail till de som hört av sig och till utskicket som gick iväg, berodde det på att vi flyttade akut. Hade vi vetat om det hade vi givetvis meddelat kunderna i förväg, men det blev en snabb flytt.
Det är många här inne som säger att de inte fått mailet. Mailet gick ut till den adress varifrån de skickat sin beställning. Jag har även sagt att de som vill ha mailet om de inte fått det, exempelvis om de inte använder den e-postadressen eller om den inte existerar längre, gärna får det om de mailar till mig. Hitills tror jag inte någon av dem har gjort det.
Jag är som sagt var öppen för diskussion, men jag tar det hellre via mail än här eftersom jag inte kikar här inne hela tiden.
|