Ämne: WebMazter
Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-03, 01:05 #10
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by Storen@Dec 2 2004, 12:39
Varför denna energi på en enskild medlem? Att bemöda sig med undersökande journalistik huruvida medlemen är verksam i angivet företag mm förstår jag inte... Finns det verkligen inget trevligare att skriva om?

Att Webmazter tycks ha blivit "stor" nu med alla sina företag reflekteras väl i dom senaste inläggen... Intellektuella sådana...

Men lämna över driftansvaret på moderatorerna, och fyll forumet med dess kunskap, tips, hjälp, och framför allt sunt förnuft i stället...
Verkar inte riktigt som om du är medveten om att det skrivs en oerhörd mängd dynga som moderatorerna rensar ut. Förekommer det dessutom lögner bland informationen som medlemmarna presenterar skadar det betydligt anseendet på forumets status. Tycker det är jättebra att sådana här frågor diskuteras så vi bibehåller kvalitén.

Webmazters svar tycker jag fortfarande är mest dynga... vadå "gott ägarförhållande till"? Skulle det innebära att du äger zetnet? sitter i styrelsen? undvik att svara så luddigt så kanske du slipper svar som misstolkas. Kan inte hitta ett enda vettigt inlägg bland WebMazters senaste 10.

Hur var det förresten med benämningen av medlemmarna här på WN? Har för mig att man -inte- skulle använda sig av "påhittade" namn a la Luna rstorm utan ett beskrivande för verksamheten eller personnamn. Näe, är väl ganska tydligt fall där det behövs lite krafttag nu...annars kan ni lika gärna döpa om sajten till WebmazterNetwork