Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-02, 23:53 #3
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar
 
Reg.datum: May 2003
Inlägg: 3 901
Citat:
Originally posted by Jon Adolfsson@Dec 2 2004, 23:31
Nåja, kunderna skriker väl först och främst om 1) obefintlig uptime 2) obefintlig kundservice?

Ingen jag känner fick mailet ang serverflytten. Netland meddelar inte ens på deras egen hemsida vad problemen berott på. Detta var också serverflytten, snart ska nya linan kopplas in. Det är många som ser fram emot ny downtime.
Förstår hur du menar Jon!

Men nu när alla fakta är på bordet och ägaren har sagt att avtalen kan man har överseende med vid eventuell flytt så är det ju två saker som man har att välja på.

1. Hoppas på att saker och ting löser sig snabbt.
2. Flytta.

Dom har väl använt mailservern som strular att maila ut utskicket.

Företaget gör säkert vad dom kan så fort dom bara kan.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat