Jag ville bara svara på citatet som oJones(Ägare till Netland) gjorde i tråden som låstes innan.
Citat:
De som vill säga upp sig tänker jag inte sätta käppar i hjulet för. Att börja snacka om att vi är så hemska med avtalstiden är inte vårt fel. Det står tydligt i avtalet vad som gäller och som kund har man godkännt det innan tjänsten tagits i bruk.
Däremot kan Mario (ganska säker på att det var du i vart fall) intyga att vi inte har hållit det minsta hårt på avtalsperioden.
Vi har inga problem att kompensera för problemen som varit, det är bara att höra av sig. Vi vill inget hellre än att ha nöjda kunder och fungerande tjänster.
|
Jag mailade in till
[email protected] och undrade hur jag säger upp kontot och hur lång uppsägningstiden var.
Egentligen har ny avtalsperiod nyss inletts och vi skulle haft din
uppsägning senast 2004-07-26, men eftersom vi har haft problem som drabbat
kunderna den senaste tiden så går vi med på att ändra på det för den här
gången. Betalar du nästa faktura som kommer så blir det inte fler fakturor
efter det.
Så till alla som skrek om uppsägningstiden, pröva kontakta företaget innan ni börjar hojta och skrika på forum.