Ämne: Netland
Visa ett inlägg
Oläst 2004-12-02, 15:42 #31
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Citat:
Ursprungligen postat av porra
Citat:
Ursprungligen postat av oJones

Alla våra kunder fick de senaste dagarna ett mail om vad som hänt och vad som kommer ske i framtiden.
För er andra kör jag en kortare version här. Vill ni hela versionen så maila oss så skickar vi direkt.
Det var intressant att veta att "ALLA" utom jag då fått ett mail med förklaring. Jag har ca 10 domäner där och har inte fått ett enda mail till någon av dom med en förklaring. Kan ju vara intressant att få veta anledningen! Det enda mail jag fått är nedanstående, när jag fråga varför mailservern legat nere över 6 timmar.

Hej!

Mailservern har varit igång sedan 15:00. Vissa operatörer har dock inte hunnit uppdatera till vårt nya ip-nummer.
Det kommer ett mail till adressen du beställt dina konton till om en liten stund om mer information om det hela.

Med vänlig hälsning,
Kim Jensen
Netland Webbhotell

E-post: [email protected]
Internet: http://www.netland.se/

Om man byter IP-nummer mm, borde man gå ut och förvarna sina kunder, sedan så vill jag även påpeka att mailen började fungera vid 20.00 ungefär och jag vet att det var flertal mail som spårlöst försvann under tiden.
Fick inte det mailet jag heller faktiskt.. Men men tycker netlands svar lät bra!
-Jonas
BE Network är inte uppkopplad