 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Aug 2003
Inlägg: 2 413
|
Att gå den juridiska vägen låter mer som en standardåkomma väldigt många fått för sig löser allt.
Tyvärr är det inte så enkelt, det juridiska ska man med stor försiktighet sätta sig in i redan när man från början sluter avtal, oavsett om det rör sig om webbhotell eller dagstidningen.
Rent moraliskt kan det väl ses som välgörande om just netland gör något för att återfå sitt förtroende för sina kunder genom någon vänlig gest.
Jag kan inte vara oberoende och se det från utsidan, men första tanken man får är "ännu inte en till 99kr".
Som jag sagt i andra trådar, ha god kontakt med företaget, skicka mail så fort du undrar något, om sedan dom inte svarar så är det ju inte ditt som kunds problem utan bara ytterligare aspekter att ifrågasätta i ditt val av webbhotell.
|