Ämne: WN suger
Visa ett inlägg
Oläst 2009-08-22, 21:13 #132
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Citat:
Ursprungligen postat av Alex
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas
När nu detta var ett bevis på det. (Speciellt när man såg att en Moderator var inne i tråden)
Funktionen vem läser är lite buggad. Har jag läst i en tråd så kan jag stå som läsare i 20 minuter till. Internet Swedens inlägg hade alltså kunnat ha postats och moderatorn missar den.
Och ibland är egenreklam tillåtet. Beroende på relevans osv. Men egenreklam i syfte att få fler besökare till sin webbsida är inte särskillt uppskattat.
Att skriva i reglerna att viss egenreklam är tillåtet funkar inte. De som faktiskt postar egenreklam har ju inte läst reglerna ändå (jag spammar säkert). Sunt förnuft gäller.
Det låter bra, men man skulle i flera punkter kunna formulera regler, så att fe.x egenreklam för att driva trafik till sin sida inte är tillåtet, fe.x du får inte starta en tråd och skriva "besök mig på xxxxx.se"

Medans jag är helt enlig med andra, om att man borde få svara på ett inlägg som söker erbjudanden/förslag genom att på ett resonligt sätt erbjuda sina tjänster. Detta ska då också ske utan att man jämför sig med andra, eller nedvärderar andras tjänster i sitt svar.

jag skulle också som i mitt tidigare inlägg gärna vilja se en forumdel där man kan posta vad som är nytt på ens egna sidor, fe.x versionsuppdateringar, stora nyheter, sammarbeten osv.
FredrikNas är inte uppkopplad